Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem

Etap 2

Stage 2 - Classic

Stage 2 - Adventure

Stage 2 - Lite

Start honorowy zlokalizowany jest w Amfiteatrze w Szczyrku skąd bez ścigania przejeżdżamy w okolice startu prologu, tam też następuje start ostry. Początkowo asfaltową drogą w dolinie potoku Malinów, a następnie przechodzimy w szutrową drogę, gdzie kierujemy się w prawo trawersując Malinów dojeżdżamy na Malinowską Przełęcz i dalej w górę do zielonego szlaku na rozdroże pod Malinowską Skałą. Tu następuje rozjazd dystansu LITE w lewo.
Dystanse CLASSIC i ADVENTURE jada w prawo w zjazd do ścieżki trawersującej prowadzącej na Cieńków, gdzie następuje rozjazd dystansów.
ADVENTURE jedzie dalej podjazdem w lewo, aż do zielonego szlaku i przez Zielony Kopiec wraca na rozdroże pod Malinowską Skałą, łączy się z dystansem LITE.
CLASSIC skręca w prawo i zjeżdża do Wisły Malinka, gdzie rozpoczyna podjazd na Smerekowiec i Jawierzny, a następnie szosą na Przełęcz Salmopol i dalej czerwonym szlakiem na szczyt Malinów i Malinowską Przełęcz, z której wcześniejszą drogą dojeżdża na rozdroże pod Malinowska Skałą, skręcając w lewo łączy się z dystansami LITE i ADVENTURE.
Wszystkie dystanse trawersują stoki Kościelca dojeżdżając do drogi szutrowej prowadzącej do źródła w dolinie Zimnika, tam też rozpoczyna się długi podjazd w stylu alpejskim na Skrzyczne. Zjazd rozpoczyna się z wierzchołka niebieską nartostradą, a następnie sekwencją wielu ścieżek i trawersów dojeżdża do trasy Bieńkula, by osiągnąć metę w Szczyrku Czyrna.